Płatności
Czesne
- Dwujęzyczne Liceum Uniwersyteckie im. Stanisława Barańczaka w Rzeszowie jest szkołą niepubliczną o uprawnieniach szkoły publicznej prowadzoną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. Działa na podstawie wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych pod numerem 4/2013.
- Wysokość czesnego dla ucznia przyjętego do szkoły 1 września 2024 r. wynosi 850 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych) miesięcznie, tj. 10200,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy dwieście złotych) rocznie.
- Kwota czesnego jest płacona w ratach miesięcznych, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca: za każdy miesiąc kalendarzowy od września do sierpnia danego roku.
- Wpłaty czesnego są dokonywane przelewem na rachunek bankowy Liceum: Bank Pekao SA39 1240 6292 1111 0011 0209 5273. Tytuł – imię i nazwisko ucznia.
Opłata za wydane duplikaty świadectw i legitymacji szkolnych
- Duplikat dokumentu wystawiony zostanie na wniosek rodzica/opiekuna prawnego ucznia lub pełnoletniego ucznia z dołączonym dowodem wpłaty wg. poniższej informacji:
- Duplikat legitymacji szkolnej – 9 zł
- Duplikat świadectwa promocyjnego – 26 zł
- Należne kwoty wpłacać na konto szkoły:
DWUJĘZYCZNE LICEUM UNIWERSYTECKIE W RZESZOWIE, UL. TOWARNICKIEGO 3, 35-010 RZESZÓW
Bank Pekao SA 39 1240 6292 1111 0011 0209 5273
z dopiskiem- „opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej + imię i nazwisko ucznia”
lub „opłata za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego+ imię i nazwisko ucznia” - Podstawa prawna:
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 stycznia 2017 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. poz. 170, 794 i 1083) ogłoszono dnia 27 stycznia 2017 r. obowiązuje od dnia 5 września 2019 r. par. 29 ust. 3.
Wzór wniosku o wydanie duplikatu legitymacji lub duplikatu świadectwa szkolnego – Pobierz
mLegitymacja
Informujemy, że nasza szkoła przystąpiła do programu mLegitymacja, która umożliwia pobranie elektronicznej wersji legitymacji szkolnej na smartfony.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu.
Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej.
Aby uruchomić mLegitymację należy:
- Przesłać do swoich danych w e-dzienniku i akceptacji wychowawcy odpowiednio przygotowane zdjęcie jako załącznik w formacie JPG, JPEG (max 5MB) podpisane imieniem, nazwiskiem i klasą (w nazwie pliku) – tu pomocny jest dołączony na naszej szkolnej stronie www darmowy kreator zdjęć passport-photo.online
- W sekretariacie złożyć wypełniony wniosek (do pobrania w sekretariacie) o wydanie mLegitymacji podpisany przez rodziców lub pełnoletnich uczniów.
- Pobrać Aplikację mObywatel,
- Po otrzymaniu od sekretariatu szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.